Poznaj wartość swojego mieszkania lub domu w Czeladzi. Zadzwoń tel. 660 735 829 lub skontaktuj się z nami mailowo - biuro@znawcynieruchomosci.pl
JAK ZLECIĆ WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI?
Skontaktuj się telefonicznie, bądź mailowo z naszym rzeczoznawcą majątkowym w celu omówienia szczegółów współpracy (ustalenie co jest przedmiotem wyceny, jaki jest zakres i cel wyceny oraz jej koszt). Przekaż rzeczoznawcy niezbędne dokumenty. Tutaj znajduje się orientacyjna lista dokumentów, które mogą być potrzebne do wyceny >>>
Następnie rzeczoznawca ustali z Tobą termin oględzin nieruchomości. Ich celem jest sporządzenie dokumentacji opisowej oraz fotograficznej.
Rzeczoznawca wykona zlecony operat szacunkowy, w którym znajdą się wszystkie wymagane prawem informacje o nieruchomości oraz rynku, którego dotyczy wycena.
W ustalonym terminie otrzymasz operat szacunkowy nieruchomości w wersji elektronicznej lub papierowej. Wycena ma moc prawną, jest oficjalnie i urzędowo udokumentowana.
TERMIN WYKONANIA OPERATU SZACUNKOWEGO
Naszą zaletą jest szybkie tempo realizacji zlecenia, 3-5 dni roboczych od dnia dokonania oględzin nieruchomości.